Autodesk Maya Eğitim Kursları Ankara
Profesyonel bir yaratıcı grafik tasarımcı, animasyon uzmanı veya acemi bir öğrenci olun, Maya eğitim kursumuz sizi endüstri standardı animasyon yazılımlarıyla tanıştırır. Maya, görsel efekt sanatçıları, modelleyiciler ve animatörler için film ve TV, oyunlar ve reklamcılık için 3B animasyon, modelleme simülasyonu ve özellik setleri oluşturma yoluyla yüksek kaliteli içerik oluşturmaları için kapsamlı bir 3B çözümdür. 18 aylık Ücretsiz ders tekrarı dahildir.
Maya eğitim kursları size 3D tasarım ve animasyonların temellerini öğretecek. Öğrenciler, Kaplama, Aydınlatma ve İşleme ile Yardımcı Düğümler, Doku Oluşturma ve Doku Eşleme, Adobe Photoshop Temelleri, Döşeme ve Katman Dokuları, Organik Olmayan Bir Nesneyi Blok Doku Oluşturma ve Doku Sıkıştırma ile ilgili Maya temellerini öğreneceklerdir.
Ayrıca, Maya eğitim kursumuzdaki öğrenciler ayrıca Dosya Dokuları, Zihinsel Işın Gölgelendiriciler, Maya Hiper Gölge, Grafik Düzenleyici ve Anahtar Çerçeveleme, Deformer ve Yol Animasyonu, Kümeler, Karışım şekilleri ve bağlantıları, İfadeler ve Arma, Lamba Animasyonları ile gelişmiş Gölgelendirme ağlarını öğreneceklerdir. .
Academy Class’taki Maya eğitim kursları ayrıca Aydınlatma Sanatı, Gobos ve Kurabiyeler, Gün Işığı, Gece ve Yapay Aydınlatma, Görüntü Tabanlı Aydınlatma, Fotoğrafik Aydınlatma, Aydınlatma ve Gölgeler, Işın İzleme ve Alan Derinliği, Son Toplama ve Görüntü Tabanlı Aydınlatmayı da içerecektir. , Render Katmanları ve Birleştirme ve Foton Haritalama ve Kostik. Bununla birlikte NURBS Coliseum, Sandal ve Kettle’ı da öğreneceksiniz.
Academy Class’ta ayrıca Eğri Modelleme, Prosedürel Tekstüre, Poligonal Modelleme, Verimli Modelleme, Organik Modelleme, Sert Yüzeyli Poligonal Modelleme, Organik Olmayan UV Haritalama, Organik UV Haritalama konularında eğitim alacaksınız. Ayrıca yüz ifadeleri ve dudak senkronizasyonu, Alfa kanalları ve Z-tamponları, 2B ve 3B boyama efektleri, görsel efektler, gelişmiş birleştirme ve gelişmiş dijital boyama üzerinde çalışacaksınız. Ayrıca karakter Kinematiği, özel efektler ve karakter animasyonu, karakter Şekillendirme, Anatomi ve karakter tasarımı ile.
Bu Maya kursları, sınıf içi eğitim, destekleyici öğrenme ortamı, endüstri sertifikalı eğitmenler ve güncel müfredat içerir. Academy Class, gelişmiş öğrenimi kolaylaştırmak için size son teknoloji ürünü Mac ve PC iş istasyonları sağlar. Tüm Maya eğitim kursları eğitmenlerimiz Autodesk sertifikalı eğitmenlerdir.
Academy Class ile Maya eğitim kursunu aldıktan sonra, teknolojiyi kullanma veya bir şeyi unutma şansınız olmazsa, geri dönüp dersi ücretsiz olarak tekrar alabilirsiniz. Bu, Akademi Sınıfının öğrenme garantisidir.
Sunulan Maya eğitim kursları, Academy Class’ın konuyla ilgili size sağladığı kavrama düzeyini tanımlayan üç seviyeye sahiptir. Bu Maya eğitim kursları, sizi Maya’da hızlı bir şekilde hızlandırmak için tasarlanmıştır.
- Maya'ya Giriş
- Import ve Export
- 3D Oluşturma ve Gölgelendirme
- Ne öğreneceksin?
- Bu kurs kimler içindir?
- Hemen hemen her şeyi yapmanın 1'den fazla yolu var.
Maya, video oyunları, 3B uygulamalar, animasyon filmler, TV dizileri ve herhangi bir görsel efektin geliştirilmesinde kullanılan bir 3B bilgisayar Grafik Uygulamasıdır. Bu yazılım, kullanıcı tarafında gerçekçi bir görünüm oluşturan Ultra 3D efektler vermemize yardımcı olan ağır modeller oluşturabilir.
Tam adı Autodesk Maya’dır, ancak “Maya” olarak kısaltılmıştır. Bu yazılım daha önce “Alias Systems Corporation” tarafından oluşturulmuştu, ancak Autodesk onun adı altındaki tüm hakları aldı. Windows, MAC OS ve Linux’ta da çalışır.
“Maya” veya “Maya 3D” olarak bilinen Autodesk Maya, filmlerde, televizyonda, oyunlarda ve görsel efektlerde (VFX) her türlü 3D animasyon için kullanılan bir bilgisayar grafik programıdır. Windows, Mac OS ve Linux işletim sistemlerinde çalışması amaçlanmıştır ve ilk olarak 1990’ların sonlarında piyasaya sürülmüştür. Genel olarak Maya, animatörlerin dinamik performanslar oluşturmak için ihtiyaç duyduğu üstün yanıt verme ve gelişmiş özellikler sağlayan bir platform olarak görülüyor.
Autodesk Maya, sanatçıların sezgisel modelleme araçlarıyla 3B nesneleri ve sahneleri şekillendirmelerine yardımcı olmak için ilgi çekici animasyon araçları sunar. Şirket, sanatçıların karmaşık karakterler, manzara ve ışık zorluklarının üstesinden gelmelerini sağlamak amacıyla geliştirilen Arnold’u sunuyor. Maya ile entegre edilmiştir, böylece kullanıcılar yüksek kaliteli önizlemeleri gözlemleyebilir ve değişiklikleri anında yineleyebilir. Arnold ayrıca sanatçı dostu bir kullanıcı arayüzü ve basit, sezgisel kontroller sağlar. Maya, sanatçıların gişe rekorları kıran efektler yaratmasını daha hızlı ve daha basit hale getiren dinamik çözücüler kullanılarak en son görsel programlama ortamıyla güncellendi. Maya fiyatlandırma planları, kullanıcılar için çok faydalı olan farklı seçeneklerle gelir. Maya fiyatlandırması, yazılım üzerinde çalışan binlerce geliştiriciyle birlikte gelir. Yazılımın deneme sürümünü inceledikten sonra Maya fiyatlandırma planlarına erişilebilir.
Maya ile film, TV ve video oyunları için 3B varlıklar oluşturabilirsiniz. Bu, tipik olarak, 3B modeller oluşturma, karakter donanımı, animasyon, dinamikler, boyama, aydınlatma ve işleme dahil olmak üzere birkaç farklı sanat bileşenini içerir. Maya, tüm bu görevleri basitleştirmek için sezgisel ve kullanımı kolay araçlar içerir.
Autodesk Maya animasyon yazılımı Windows, Mac ve Linux işletim sistemleri için mevcuttur. Şu anda, yıllık 1.700 dolara mal oluyor; ancak, üç yıllık bir lisans satın aldığınızda indirim alabilirsiniz.
Benzer animasyon yazılımı Unity, Blender, Cinema 4D, LightWave 3D ve Adobe Dimension’ı içerir.
Maya 3D animasyon yetenekleri, bugün mevcut olan en iyi özelliklerden bazılarıdır. Time Editor’da Maya animasyonlarını zarar vermeden oluşturabilir ve düzenleyebilirsiniz. Bu, bir klipten memnun kalana kadar hız, uzunluk ve başlangıç ve bitiş süreleri dahil denemeler yapabileceğiniz ve ardından düzenlenen sürümü tam projeye getirebileceğiniz anlamına gelir. Animasyonları, bir sahne içindeki animasyonları değiştirilebilir eğrilere sahip bir grafik olarak sunan Grafik Düzenleyici’de de düzenleyebilirsiniz.
Fizik alanında dinamik, nesnelerin nasıl hareket ettiğini ifade eder. Maya’da dinamik animasyon özellikleri, size gerçek doğal kuvvetlerin hareketini taklit eden gerçekçi efektler oluşturma yeteneği verir; bu, geleneksel ana kare animasyonuyla zor olabilir. Maya’da bu tür animasyonlar oluşturmak için, bir nesnenin yapmasını istediğiniz eylem türünü, örneğin dalgalanan bir bayrak veya dalgalanan su yüzeyi gibi belirtmeniz yeterlidir. Fotogerçekçi sıvı animasyonlardan toz ve kar fırtınalarına kadar, Maya animasyonlarınızı geliştirmek için çok çeşitli efektler oluşturabilirsiniz.
Maya, poligon modelleme ile 3B modeller oluşturmayı kolaylaştırır. Bu araçla, birden çok çokgeni (genellikle üç kenarlı üçgen veya dört kenarlı dörtgen), ancak daha fazla kenarı olan çokgenleri kullanabilmenize rağmen, 3B nesneyi oluşturmak için kullandığınız bir çokgen ağına bağlarsınız.
Alternatif olarak, basit 3B nesneleri (küreler ve koniler gibi) ve çizilmiş eğrileri birleştiren Tekdüze Olmayan Rasyonel B-Splines (NURBS) modellemesini kullanabilirsiniz. Kaba bir şekil elde ettiğinizde, onu son şekline getirmek için şekillendirme araçlarını kullanabilirsiniz.
Maya’da animasyonların nasıl dışa aktarılacağına ilişkin kesintisiz iş akışları vardır. Çoğu dışa aktarma için (örneğin, animasyonları Maya’dan Unreal’a nasıl içe aktaracağınız konusunda), Dosya menüsüne gidip Dışa Aktar’ı seçmeniz yeterlidir. Maya, yerel animasyon verilerini Pixar tarafından oluşturulan bir çerçeve olan Evrensel Sahne Açıklaması (USD) verileri olarak dışa aktarmanıza da olanak tanır.
Maya’da öğrenilecek çok şey var ama bu yazılımda ustalaşarak TV, film veya video oyunları için animasyonlar oluşturmak için ihtiyacınız olan tüm araçlara sahip olacaksınız. İster eğlence için ister kariyer için animasyon peşinde olun, Maya hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilir.
Maya’da animasyon oluşturmayı öğrenirken gerçekçi aydınlatma, doku ve gölgeleme elde etmek için kullanabileceğiniz birkaç araç vardır. Örneğin, hareketli bir nesnenin veya karakterin yüzeyinin buzlu cam veya plastik gibi belirli bir malzemeyi modellemesini isteyebilirsiniz. Hemen hemen her yüzey dokusunu oluşturmak için Maya’nın Standart Yüzey aracını kullanabilirsiniz. İstediğiniz dokuyu elde etmek için şeffaflık, parlaklık ve aynasal yansıma ve kırılma gibi bileşenleri ayarlamanıza olanak tanır.
Maya ayrıca, aydınlatma gibi öğeler de dahil olmak üzere sahne değişikliklerini gerçek zamanlı olarak görmenizi sağlayan entegre bir işleme aracı olan Arnold’a sahiptir. Bu araçlar, Maya’da animasyonun nasıl oluşturulacağını öğrenmeyi kolay ve sezgisel hale getirir.
- Maya’yı kullanmaya başlama ve arayüzü anlama
- Kendi nesnelerinizi ve sahnelerinizi modelleme
- Nesnelerinizi gölgeleme
- Uygun UV’ler oluşturma
- Nesnelerinizi dokulandırma
- Sahnenizi aydınlatmak ve gölgeler oluşturmak
- Projenizi oluşturma
- Animasyonlara hazırlanmak için arma karakterleri
- Ana karelerle animasyon
- Hareketli grafik animasyonu (MASH) araç takımı
- Kumaş ve duman gibi dinamik efektleri simüle etme
- Bütün bir sahneyi bir araya getirmek
- Bu kursu, Autodesk Maya’yı kullanmaya başlamak isteyen yeni başlayanlar için tasarladık.
- Bu kursu, 3D animasyonu ve film endüstrisindeki profesyonel animatörlerin kullandığı araçları öğrenmek isteyen herkes için tasarladık.
- Bu kursu, becerilerini daha ileri bir düzeye taşımak isteyen yeni başlayan Autodesk Maya kullanıcıları için tasarladık.
Birçok yazılım programında, çalışmanızı kaydetmenin en az üç yolu vardır: Dosya > Kaydet menüsü; Ctrl + S; veya bir Kaydet simgesine tıklayarak. Aynı şekilde Maya’da da birkaç komut yapmanın birden çok yolu vardır. Örneğin, Oluştur > NURBS Temel Öğeleri > Küre menüsünü kullanarak VEYA Yüzeyler sekmesini seçip Küre simgesini tıklatarak bir NURBS nesnesi ekleyebilirsiniz. Bu ilk başta kafa karıştırıcı olabilir. Sonuçta, bu kadar çok seçenekle, hangisinin “doğru” yol olduğuna nasıl karar verebilirsiniz. İşte bir sır: Size kalmış! Bir animatör olarak büyüdükçe, hangi iş akışının sizin için en uygun olduğunu öğrenmeye başlayacaksınız. Deney ve oyun; öğren ve büyü.