Hizmetler

Prodüksyon Hizmetleri Ankara


 


Görselleştirme hayatı öneme sahiptir

Çalışmalarınızı daha iyi hale getirme gücüne sahip olduğunuzu biliyor muydunuz? Bu gücün içinizde gömülü olduğunu ve serbest bırakılmasının kolay olduğunu mu? Bu güç herhangi bir zamanda kullanılabilir ve dünyadaki en başarılı insanların çoğu onu her zaman kullanır.

 

Bu süper güç nedir?

Bu, görselleştirme gücüdür veya daha da önemlisi, hedeflerinizi görselleştirme gücüdür. Hedeflerinizi görselleştirmek son zamanlarda sıcak bir trend haline geldi. Hizmetlerinizi görselleştirmenin ardındaki fikir, hedefinizi “görürseniz”, başarma olasılığınız daha yüksektir.

 

ŞİRKETİNİZİ GÖRSELLEŞTİRMENİN GÜCÜ

Şirketinizin amaçları ve hayallerine ulaşma olasılığınızı artırmak istiyorsanız, her şeyin başladığı yer hedef görselleştirmedir. Hedeflerinizi görselleştirme yeteneğine sahip olarak, birkaç önemli şey yaparsınız:

Beyninize, hedeflerinize ulaşmada başarılı olmanıza yardımcı olmak için hangi kaynaklara ihtiyaç duyacağını tanımayı öğretir. Hedefleriniz ve hayalleriniz için çabalamak için içsel bir motivasyon yaratır. Uzun vadede başarılı olmak için yolda kalmanıza yardımcı olacak olumlu düşünceyi teşvik eder.


Görselleştirmenin 9 İnanılmaz Faydası

Nike ve Amazon gibi büyük ölçekli şirketler tarafından kullanılan bir araç olan veri görselleştirme, verilere erişim, sunum ve kullanım şeklini dönüştürme gücüne sahip kritik bir varlık olarak ortaya çıkıyor. PR Newswire’ın pazar raporlarına göre, büyük oyuncu şirketler veri görselleştirme ilgi odağını çekiyor olsa da, küçük ve orta ölçekli işletmeler artık veri görselleştirmenin benimsenmesini hızlandırıyor. Bunun nedeni, faydaları sayesinde veri görselleştirmenin birkaç önemli iş sorununu çözme potansiyeline sahip olmasıdır. Büyük verilerin yükselişiyle birlikte, veri görselleştirmenin önemi artan bir oranda artıyor. Gelecekte rekabetçi kalabilmek için her ölçekteki işletmenin veri görselleştirme yöntemlerinin kullanımını dahil etmesi gerekecektir.

Kuruluşlar, veri görselleştirmeden yararlanarak, bazıları kritik operasyon alanlarında bir kuantum sıçraması oluşturabilecek birçok dönüştürücü fayda elde edebilir. Veri görselleştirmenin neden bu kadar önemli bir alan haline geldiğini birlikte keşfedelim ve keşfedelim.

Büyük verilerin ortaya çıkmasıyla birlikte, giderek daha fazla şirket büyük miktarda veri topluyor ve depoluyor. Sorun bu verilerin analizinde ortaya çıkıyor. 2015’ten 2017’ye, büyük verinin işletmelerde benimsenmesi yüzde 17’den yüzde 59’a hızlandı. Bu istatistikler, birçok şirketi parmaklarının ucunda büyük miktarda veriyle bıraktı. Öte yandan, birçok şirket, hantal panolar ve geri alma yöntemleri nedeniyle verilerini tam olarak kullanamamaktadır. Veriler alındıktan sonra, liderlerden ve karar vericilerden saatlerce ince tarama gerektiren raporlarda derlenir ve analiz edilir.


Veri görselleştirme

Veri görselleştirme bu verimsizlikleri çözebilir. Görselleştirme, insanların belirli formatlar aracılığıyla sunulan çok miktarda veriyi anında kavramasını sağlar. Büyük veri, işletmelerin yararlanabileceği en değerli kaynaklardan biri haline geldiğinden, bu veri görselleştirme yetenekleri giderek daha önemli hale geliyor.

Veri görselleştirmenin en önemli avantajlarından biri, kelimenin tam anlamıyla bir bakışta büyük miktarda veriyi emmemize izin vermesidir. Bu neden olabilir? Kısmen, çünkü insanlar görsel görüntüleri metinden 60.000 kat daha hızlı işleyebilir. Bunun nedenlerinden biri, görselleştirme için nöral sürecin, görülen görüntülerin işlenmesinden daha fazla beyin çalışması gerektirmesidir. Bu nedenle, bir grafiği, çizelgeyi veya verilerin başka bir görsel temsilini görmek, beynin metni okuyup anlamasından ve ardından bunu zihinsel bir görselleştirmeye (muhtemelen tam olarak doğru olmayacak) dönüştürmekten daha rahat işlemesidir. veri. Bir kitapla yaşadığımız her deneyim, bir hikayenin içine düşen kişiye göre farklı olacaktır.

Bu iki koşulla birlikte beyne gönderilen bilgilerin kabaca yüzde 90’ının görsel olduğu gerçeğidir. Birlikte ele alındığında bu, görselleri ışık hızında sindirebileceğimiz ve bunu yaparken birden çok veri noktası arasındaki ilişkiyi kavrayabileceğimiz anlamına gelir. Alması daha kolay olan bir örnek olarak, bir pasta grafiği olarak mı yoksa tasvir ettiği şeyin yazılı bir açıklaması olarak mı? Çubuk grafikler ve pasta grafikler gibi geleneksel veri görselleştirme teknikleri, görselleştirilmesi zor verileri, tıpkı MasterCard’ın logosu gibi, anında anlaşılan bir şeye dönüştürebilir. Mevcut ve daha gelişmiş veri görselleştirme yetenekleriyle, kullanıcılar daha gelişmiş görselleştirmeler de sunabilir. Örneğin, bazı rastgele verileri görselleştirmenin kolay bir yolu, onu bir kabarcık grafiği veya bir ısı haritası olarak yapılandırmaktır. Daha karmaşık analizler için, çerçeve diyagramları (hiyerarşik sunumlar için) veya Gantt çizelgeleri (proje yönetimi tipi uygulamalar için) gibi ekranlar getirmeyi seçebilirsiniz.

Görsel formdaki verileri hızlı bir şekilde anlama yeteneğimiz nedeniyle, veri görselleştirme karar verme süreçlerinin hızını önemli ölçüde artırabilir. Wharton School of Business’a göre, veri görselleştirme iş toplantılarını yüzde 24’e kadar kısaltabilir. Daha hızlı karar verme, işletmeler için oldukça değerlidir ve yavaş karar verme, çoğu zaman verimsizliklerden ve hatta doğrudan kayıplardan sorumlu olabilir. Şirketler, daha hızlı karar verme yeteneği sayesinde, trendler üzerinde zamanında harekete geçebilir, sürekli olarak rakiplerini geride bırakabilir, kayıpları önleyebilir ve beklenmedik piyasa koşullarından faydalanabilir.

Veri görselleştirme, kalıpları ve eğilimleri belirlemek için de oldukça kullanışlı bir araçtır. Kalıpların ve eğilimlerin farkında olmak, kuruluşların hayatta kalması için çok önemlidir ve veri görselleştirme ile ortaya çıkarılabilen iç eğilimler, artan kayıplar veya maksimum kazançlar arasındaki farkı heceleyebilir.

Eğilim ve model verileri olmadan, kuruluşlar karanlıkta mecazi olarak çalışır ve katı gerçekler yerine varsayımlara dayalı kararlar alır. Buna karşılık, kullanılmayan verilerin gölgesinde saklanan veri görselleştirme, kalıplar ve trendlerin kullanımı gün ışığına çıkarılabilir ve buna göre hareket edilebilir.

Veri görselleştirmenin hemen hemen her kuruluş için gerekli olmasının nedenlerinden biri, operasyonlar ve sonuçlar arasındaki ilişkileri kolayca gösterebilmesidir. Veri görselleştirmenin kullanılmasıyla, yöneticiler ve karar vericiler kritik metrikleri hızlı bir şekilde hazırlayabilir ve anında sindirebilir. Ve bu metriklerden herhangi birinde anormallikler varsa—ör. satışlar bir bölgede gözle görülür şekilde düşüyor; karar vericiler, hangi operasyonel koşulların veya kararların geçerli olduğunu ve bunların karşılaşılan metriklerle nasıl ilişkili olduğunu ortaya çıkarmak için verileri hızla inceleyebilir. Bu, verilerin bu kadar erişilebilir ve kolay sindirilebilir olması sayesinde, konularda hızlı analiz ve aksiyon alınmasını sağlar.

Veri görselleştirmenin en dönüştürücü yönlerinden biri, geleneksel veri görselleştirme yöntemlerinden (e-tablolar, powerpoint vb.) farklı olarak, kullanıcının daha derine inmesine ve verileri birçok farklı görselleştirme türüne dönüştürmesine izin vermesidir. Bu işlevler ayrıca geleneksel yöntemlerden daha sezgiseldir ve kullanıcılar verileri hızlı bir şekilde istenen konfigürasyonlara dönüştürebilir.

 

Zamanında Bilgiye Erişme Olasılığı

Bir Aberdeen raporundan toplanan bilgilere göre, veri görselleştirmeyi kullanan kuruluşların, diğerlerine göre zamanında bilgiye erişme olasılığı yüzde 28 daha fazladır. Gerçek zamanlı bilgilere erişim, işletmelere rakiplerine göre avantaj sağlayabilir ve yönetim işlevlerine önemli ölçüde yardımcı olabilir. Aberdeen tarafından yapılan daha fazla araştırmaya göre, işletme yöneticilerinin yüzde 65’i ‘daralan bir karar penceresi’ ile karşı karşıya. Yöneticilerin kararlara varması gereken zaman dilimi kısalıyor; ancak birçok kuruluşta yöneticilerin gerçek zamanlı, isteğe bağlı verilere erişimi yoktur. Veri görselleştirmenin veriye dayalı karar vermede büyük fayda sağlamasının bir başka nedeni.

Veri görselleştirme, çalışanları, karar vericileri ve diğer tarafları bilgi ve veri üzerinde, rapor, tablo gibi önceki yöntemlere göre çok daha hızlı ve emin bir şekilde bir araya getirebilen hızlı, kullanışlı bir iletişim aracıdır. Açık ve etkili iletişimin, verimliliği ölçülebilir bir şekilde artırabileceği ve operasyonların etkinliğini artırabileceği için şirketler için son derece alakalı olduğu kanıtlanmıştır. Ek olarak, çalışanlarla net bir iletişim, iş tatmini ve motivasyon düzeylerini artırabilir, devamsızlık düzeylerini ve çalışan devir oranlarını azaltabilir. Bu nedenle, veri görselleştirmeden yararlanırken, yalnızca karar vericilerle değil çalışanlarla da düzenli ve ilgili veri içgörülerini paylaşmak faydalı olabilir.

Aberdeen tarafından yukarıda bahsedilen araştırmaya göre, veri görselleştirmenin yokluğunda, çalışanların gösterge tablolarını değiştirmek, raporları uyarlamak ve geçici veri alma taleplerine yanıt vermek için önemli miktarda zaman harcaması nadir değildir. Bu verimsizlik, hantal geri alma sistemlerinin ve bu sistemlerin çoğunun sadece o alanda özel olarak eğitilmiş çalışanlar tarafından çalıştırılabilmesinin bir sonucudur. Yeni veri görselleştirme teknolojisi ise bu sorunları azaltıyor. Veriler neredeyse anında ve çok az çabayla alınabilir ve daha verimli kullanım ile çalışan zamanı optimize edilebilir. Dahası, Aberdeen’in araştırması, veri görselleştirmeyi kullanırken yöneticilerin yüzde 48’inin bir BT personeline danışmak zorunda kalmadan ihtiyaç duydukları verileri bulabildiğini de ortaya koydu.

Büyük verilerin iş kararlarında oynadığı rolün giderek artmasıyla birlikte, veri görselleştirmenin önemi katlanarak artıyor. Veri görselleştirme ile kuruluşlar, verilerinin gerçek potansiyelinden yararlanabilir ve bunu hızlı, verimli ve etkili bir şekilde yapabilirler. Bu da, karar verme süreçlerinin kalitesinin ve hızının artmasının yanı sıra üretkenlik ve verimlilikte ölçülebilir artışlara yol açabilir. Kuruluşunuz henüz veri görselleştirmenin dönüştürücü gücünden yararlanamadı. Daha fazla bilgi için hizmetlerimize göz atın veya bizimle iletişime geçin.

 

 

 

 


 

 


Video pazarlama

Video pazarlama, günümüzün sosyal medya kuruluşlarını ve web sitelerini dolduruyor. Bugünlerde hemen hemen her tür işletme, ürünlerini ve hizmetlerini tanıtmak için kısa bir videonun hazırlanmasından yararlanabilir.

Tüketicilerin, video gösterimi olan bir ürün veya hizmeti satın alma olasılığı %64-85 daha fazladır.

Araştırmalar, tüketicilerin video gösterimi olan bir ürün veya hizmeti satın alma olasılığının %64-85 daha fazla olduğunu göstermiştir. Bu, çevrimiçi pazarlamanın geleceğinde video pazarlama yoluyla alıcılarla kişisel bir bağlantı kurmayı önemli bir unsur haline getiriyor.

 

 

 


Görüntülemeler ve Dönüşümler

Bir zamanlar bir ürün veya hizmetin resmini eklemek yeterliydi. Görseller kesinlikle işinizi geliştirebilir ve bir tüketici ile iletişim kurabilirken, videoların günümüzün medya odaklı kültüründe çok daha geniş kapsamlı bir etkisi vardır. İnsanlara o kadar çok bilgi sunulur ki, okumak ve görüntülemek için zaman ayırdıkları konusunda bir karar vermeleri gerekir. Video promosyonları, bir ürün veya hizmetin faydalarının daha net anlaşılmasını sağlayacaktır. Tüketiciler ayrıca diğer görevleri yerine getirmeye çalışırken bir video izlemeyi daha uygun buluyor. Tüketiciye bu kolaylığı sağlamak son derece etkili bir pazarlama tekniği olduğunu kanıtlamıştır.

 

İş profesyonellerinin %75’i ilgilendikleri ilgili ürün ve hizmetler için sık sık tanıtım videoları izliyor.

 

İşletme profesyonellerinin yaklaşık %75’inin ilgilendikleri ilgili ürün ve hizmetler için sık sık tanıtım videoları izlediği tahmin edilmektedir.

İçeriğin en az yarısı doğrudan YouTube.com’dan izlenir. Bu çevrimiçi reklamları izleyenlerin yarısı, tanıtımı yapılan şirketin web sitesini ziyaret edecek.

Canlı eylem reklamlarının, metin tabanlı bilgilere kıyasla sosyal medya kuruluşları aracılığıyla paylaşılma olasılığı daha yüksektir. Yakın zamanda Facebook’un algoritmasını diğer tüm içerik türlerinin üzerinde video gönderilerini tercih edecek şekilde güncellediği söylendi.

Artık bir işletme, unutulmaz veya eğlenceli videolar oluşturarak veya paylaşarak daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşma olanağına sahiptir. Video reklamlar ve promosyonlar, bir kişiyi duygusal bir tepki vermeye ikna edecektir.

Çoğu zaman, bir kişi en çok tanımladığı bilgileri paylaşacak ve işletmenizin potansiyel müşterilere, arkadaşlara, aileye ve takipçilere ücretsiz olarak maruz kalmasına izin verecektir.

 


Hareket, dikkat için statikten daha iyi performans gösterir

Yaptıklarımızdan bazılarını gösteren bu örnek videoya bir göz atın. Doğal olarak, hareket bir kişinin dikkatini çeker ve izleyiciyi daha yakından ilgilenmeye zorlar. İzleyicinin dikkatini çekmek için videoları kullanan web siteleri, basit metin ve resimlere dayanan web sitelerine göre çok büyük bir avantaja sahiptir.

Promosyonlar için kullanılan teknikler sürekli olarak gelişirken, tüketici davranışı hala satın almaların kişisel bağlantı kurulduğunda yapıldığını gösteriyor.
Promosyonlar için kullanılan teknikler sürekli gelişirken, tüketici davranışı hala kişisel bağlantı kurulduğunda satın almaların yapıldığını düşündürmektedir. Bir kişinin beden dilini okuma becerisine sahip olduğunda başka bir kişiyle daha büyük bir bağ hissetmesi normaldir. Videolar, tüketicilerin aklına bu çağrışımı getirir ve bir işletmeye daha fazla güven ve itimat sağlar.

Bu tür medya kullanılarak yalnızca kişisel bağlantı kurulmakla kalmaz, aynı zamanda bir ürünü çalışırken görmek, yeteneklerinde daha fazla güven yaratabilir.

Göz alıcı görsel medyanın kullanılması, bir alıcının satın alma işleminde daha güvende hissetmesine yardımcı olacaktır. Bu, bir şirketin web sitesine ve ürünlerine güven ve güvenilirlik getirir.


 

 

 


Video içeriğin satışlarda dönüşüm oranlarını arttırdığı kanıtlanmıştır.

Bununla birlikte, düşük üretim kalitesi bir tüketici üzerinde ters etki yapabilir. İyi sunulmayan ürün ve hizmetler, olası işleri uzaklaştırabilir.

Tüm pazarlama tekniklerinde olduğu gibi, kalite her zaman en yüksek endişe kaynağı olmalıdır. Web siteniz için video reklamlar ve tanıtımlar oluştururken, reklam kampanyanızı dikkatlice değerlendirdiğinizden emin olun.

Video oluşturma konusunda yetenekli veya bilgili değilseniz, video uzmanı olan profesyonel bir dijital ajansla iletişime geçin.

Çekici konseptlere sahip yüksek kaliteli medyaya sahip olduğunuzda, işletmenizin daha büyük başarılara ulaşacağından emin olabilirsiniz.