Profesyonel Fotoğraf Çekimi
- Moda Fotoğraf Çekimi
- Sosyal Medya Fotoğraf Çekimi
- Yiyecek ve İçecek Fotoğraf Çekimi
- Ürün Fotoğraf Çekimi
- Emlak Fotoğraf Çekimi
- Stüdyo Fotoğraf Çekimi
- Dış Mekan Fotoğraf Çekimi
- Mimari ve İç Mekan Fotoğraf Çekimi
- E-Ticaret Fotoğraf Çekimi
- Reklam Fotoğraf Çekimi
- Yaşam Tarzı Fotoğraf Çekimi
- Portre fotoğraf Çekimi
- Manken Model Fotoğraf Çekimi
- Kavramsal Fotoğraf Çekimi
- PROFESYONEL FOTOĞRAFÇILIĞIN 6 FAYDALARI
- Profesyonel Fotoğrafçılık Neden Bu Kadar Önemlidir?
- Herkesin bir çeşit kamerası vardır, değil mi?
PROFESYONEL FOTOĞRAFÇILIĞIN 6 FAYDALARI
Daha ilk andan profesyonel ve kişiselleştirilmiş fotoğrafçılığa sahip olmak size rakiplerinize karşı avantaj elde etme fırsatı sunar. Net ve yaratıcı fotoğraf tasarımları, şirketinizin güvenilirliğini gösterir ve müşterilerin markanıza özgün ve desteklemek istedikleri bir marka olarak güvenmesine neden olur.
“Bir girişimci olarak, sosyal medyadaki varlığınız, web siteniz ve diğer pazarlama materyalleriniz, potansiyel bir müşterinin sizin ve şirketiniz hakkında sahip olduğu ilk izlenimdir. Bir bütçeyi bir araya getirirken çoğu zaman ilk yapılması gereken şey budur, ancak bir iş için özetin özetidir, ”dedi Lindsey.
Pazarlama teminatınızda kullandığınız fotoğraflar, işletmenizi, çalışanlarınızı veya sunduğunuz ürün ve hizmetleri temsil ettiği kadar temsil eder. Düşük kaliteli, amatörce fotoğraflar bir işletmeyi kötü yansıtır. Sonuçta, eğer fotoğrafta eksik kalıyorsanız, potansiyel olarak başka neleri kaçırıyorsunuz? Pazarlamaya ilgi duyan herkes size içeriğin kral olduğunu söyleyecektir. Dijital pazarlamanın yükselişiyle birlikte görsel diller, işletmeler ve müşteriler arasındaki birincil iletişim aracı haline geldi ve işiniz de bundan farklı değil.
İçeriğinizi paylaşan, beğenen ve retweetleyen etkileşimli bir sosyal medya topluluğunun faydalarını abartmak imkansızdır. Sosyal paylaşımlarınızın yanında profesyonelce çekilmiş fotoğrafları görüntülemek, onları istediğiniz hedef kitleyle etkileşime geçme, markanızı büyütme ve organik olarak daha fazla potansiyel müşteriye ulaşma olasılığını çok daha yüksek hale getirir.
Fotoğrafınızla ne iletmek istediğinize ve bunu nasıl başaracağınıza karar vermek göz korkutucu bir görev gibi görünebilir. Neyse ki, profesyonel fotoğrafçılar, istek ve ihtiyaçlarınızın karşılandığından emin olmak için ne yapmaları gerektiğini bildiklerinden, yaratıcı sürecin lojistiğini üstlenmekten genellikle çok mutlu olurlar. Profesyonel bir fotoğrafçı kullanmak, lojistik dizginleri onlara vermenin yanı sıra, ışıklandırma, ekipman, düzenleme ve rötuş gibi becerilerini de edinmeniz anlamına gelir. Ön maliyete değer, sorunsuz bir çözümdür. Tahmin ettiğiniz sonuçları aldığınızdan emin olmak için Lindsey’in bir ipucu daha var:
“Profesyonel bir fotoğrafçı tutarken araştırma yapmanız önemlidir. Görüntü tarzlarının şirketinizin ve markanızın hissi ile uyumlu olduğundan emin olmalısınız.”
Daha önce, küçük işletme sahiplerinin, ön maliyetler nedeniyle profesyonel fotoğrafçılığı reddetmesinin nasıl kolay olabileceğinden bahsetmiştik. Ancak, size bunun işletmenizin en uygun maliyetli yönlerinden biri olabileceğini söylesek? Profesyonelce çekilmiş bir önbelleğe sahip olmak, işletmeniz için ücretsiz tanıtım sağlayabilir ve etkili marka bilinirliği oluşturmanın ek avantajına sahip olabilir.
Çekici bir marka oluşturmanın en önemli yönlerinden biri, müşterilerinize arzu edilir olarak hemen tanınan bir şey sunarken işinizin kim ve ne olduğunu açıkça iletme yeteneğidir. Profesyonel fotoğrafçılık, bu hikayeyi tek kelime etmeden anlatmanızı sağlar.
Her sektördeki her işletme, profesyonel fotoğrafçılıktan büyük ölçüde yararlanabilir. Müşterileriniz kim olursa olsun veya ne satıyor olursanız olun, yüksek kaliteli fotoğrafçılık, genel başarınıza katkıda bulunacak önemli bir varlıktır. Kesinlikle buna değecek iş harcamaları söz konusu olduğunda, profesyonel fotoğrafçılık listenin başında olmalıdır.
“Profesyonel Fotoğrafçılık İşiniz İçin Neden Bu Kadar Önemli”
Kuruluşunuzun ve sunduğunuz ürünlerin profesyonel fotoğraflarını çekmenin pek çok faydası vardır.
Fotoğraflar, müşterilerinize ve müşterilerinize onlara söylemek yerine ne sunduğunuzu göstermenizi sağlar. Bu gün ve çağda, tüketiciler bir satın alma kararı vermeden önce kendileri için bir şeyler görmek isterler. İnternet bunu giderek daha fazla mümkün kılıyor, bu da ürünlerinizin ve tekliflerinizin fotoğraf ve videolarının her zamankinden daha değerli olduğu anlamına geliyor.
“Düşük kaliteli, profesyonellikten uzak fotoğraflar müşteriler üzerinde kötü bir izlenim bırakabilir”
Optimize edilmiş fotoğraflar, web sitenizin görsel sonuçlarında bulunmasına ve genel arama sonuçlarında daha iyi performans göstermesine yardımcı olabilir. Ayrıca, müşterilerin ilgisini çekmeye ve onları sitenizde daha uzun süre tutmaya yardımcı olabilir veya sizi bir rakip yerine sizi seçmeye teşvik edebilirler.
“Profesyonel fotoğraflar tüm pazarlama platformlarınızda kullanılabilir”
İşinizi çevrimiçi pazarlamaya gelince, muhtemelen “içerik kraldır” ifadesini duymuşsunuzdur. Bu bir süredir böyle ve kesinlikle hala geçerli. Ancak çoğu kişinin anlamadığı şey, fotoğrafların içerik olduğu ve bu konuda güçlü, çok yönlü bir içerik biçimi olduğudur.
Çevrimiçi, fotoğraflar web sitenizi sonsuz derecede daha ilgi çekici hale getirmek için kullanılabilir. Markanızı Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google+ ve daha fazlası dahil olmak üzere sosyal medyada oluşturmak için kullanılabilirler. Ayrıca blog yazılarında ve makalelerde yer alabilirler – olasılıklar sonsuzdur.
Çevrimdışı, fotoğraflar her türlü broşür ve tanıtım materyallerinde kullanılabilir. Profesyonel fotoğrafçılığa yatırım yaparak, pazarlama çabalarınızı çeşitli şekillerde geliştirmek için kullanılabilecek yeni, faydalı mühimmat sağlarsınız.
İşaret etmeyi ve tıklamayı bilmeyen bir ruh yoktur ve evet, özçekimler, sosyal medya ve eğlenceli anılar için bu fotoğraflar harikadır, ancak işiniz için… muhtemelen değil.
İster bir iç mimar, tatil evi sahibi, mimar, emlakçı, bir kafe veya herhangi bir işletme sahibi olun, fark edilmek için ürün veya uzmanlığınıza ihtiyacınız var. Bu hiper-rekabetçi dünyada her işletmenin kendini etkili bir şekilde pazarlaması gerekiyor ve hepimizin bildiği gibi insanlar gözleriyle satın alıyor!
Profesyonel fotoğrafçılık, özellikle kaliteye (duygusal bağlantı) değer verenler için diğer tüm ortamlardan daha hızlı ve daha ikna edici bir şekilde iletişim kurar ve pazarlamanıza gösterilen özenin iş anlaşmalarınızın diğer tüm yönlerinde özene yol açacağını takdir etmelerini sağlar.
Basılı reklam, pazarlama broşürleri ve malzemeleri, web siteniz ve hatta Facebook için yüksek kaliteli fotoğraflar istiyorsanız, tüm fotoğrafçılığın markanızın tutarlılığını koruması ve çekmek istediğiniz müşteri türüne odaklanması gerekir.
Araştırmalar, web sitenizde doğru görsellere yer vermenin, işletme satışlarınız veya dönüşümleriniz için ölçülebilir ve güçlü bir fark yaratabileceğini kanıtladı. Optimal görüntüleri seçmek söz konusu olduğunda tekrar tekrar ortaya çıkan bir tavsiye, stok fotoğrafları kullanmamaktır – bunlar ucuz görünürler ve işletmenize hiçbir özgünlükleri veya duygusal yansımaları yoktur. Genel olarak hayatta olduğu gibi, duygu dünyadaki tüm farkı yaratır.
Profesyonel bir fotoğrafçı ticaretin püf noktalarını bilir, en iyi ticari özelliklerinizi vurgulamanıza yardımcı olabilir ve müşterileri sizinle etkileşim kurmaya teşvik edebilir. Düşük kaliteli fotoğraflar, işletmenizin kendisinin bir yansıması olabilir ve sloganın dediği gibi – ilk izlenim bırakmak için asla ikinci bir şansınız olmaz.
Fotoğraf konusunda bilgili olsanız da olmasanız da, her işletme sahibinin güçlü fotoğrafçılığın önemini ve kullanımını anlaması önemlidir. Bu nedenle, bir sonraki adım, sizin ve işletmenizin şu anda görsel medyanız aracılığıyla ne ilettiğine yakından bakmaktır.
Fotoğrafçılığınızı geliştirmek ve kendinize işinizi büyütmek için en iyi şansı vermek istiyorsanız, size yardım etmeyi çok isterim. İş başarısı için fotoğrafçılıkta uzmanım!